tisdag 7 maj 2013

jag vet...

att jag är dålig på att skriva men jag ska värkligen försöka nu att blogga lite då och då....om inte annat för att de är roligt att gå tillbaka och se vad man skrivit =).... Det har väl igentligen inte hänt så jättemycke sen sist kan väl skriva lite: Jag har fått ett vik. på mitt gammla jobb till Dec. och det är helt underbart 50% och det passar mig utmärkt... Jag mår som jag mår d.v.s ok ibland och mindre bra ibland, min önskan är att bara få reda vad problemet är eftersom jag inte vet de själv =( barnen går i skola, Marcus har lite svårigheter men vi väntar ju på tid till np enheten Mickis går upp och ner och allt går i perioder Meja går på dagis men vill mest av allt bara vara hemma min älskade lilla unge =) vad gjorde man innan er mina 3 <3 =) Dallas blir större och större minst 50kg och det börjar gå bättre med honom också och de märks att han börjar bli stor =) Jag har läst matte,svenskaB samhäll och psykiatri det slutade med att jag inte klarade matten men de andra fick jag betyg i och det är jag både glad och stolt över =) idag blir de att vara ute och fixa med häcken som går mellan oss och grannen efter vårat bygge förra året med en altan blev häcken inte allf för fin s¨den ska fixas idag sen ska vi se om vi kanske hinner till stan och köpa en hasp till grinden vi byggde på baksidan.... till helgen blir de jobb, fre kväll lör. dag och sön delad.... nä nu ska jag kolla fb en sväng sen gå ut hade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar