söndag 1 april 2012

veckans

näst tråkigaste dag förrutom Mån. =)

Igår käkade vi pizza med syrran och de fick jag betala för i natt =( såååå ont i magen med kramp och toalett besök...inte de trevligaste inte skönaste inte de roligaste och inte de minsta kul mitt i natten =( men 1 kg mindre på vågen efter 3 timmar med besök ungefär var 10:e minut så kanske de fick vara värt de =)....
Idag har de gått bättre inte ont i magen bara lite öm och de mullrar lite och inte dålig heller men lite konstig känner jag mig....käkade en smörgås med Marcus i morse sen tog jag några kinapuffar kanske inte de bästa valet men gott och med lite socker i kroppen orkade jag städa klart Mickis rum så nu är hela övervåningen klar...ska bara ta ner lite saker som ska ner sen är de bara att börja på nedervåningen =( men de hinner jag....ska försöka ta de lungt ett tag till för Meja sover en stund och jag är super trött...så de får nog bli sängen eller soffan en sväng

skriver kanske mer ikväll =)
*gone*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar