måndag 9 april 2012

sjuk

japp tror aldrig de tar slut...
marcus har varit sjuk 3 gånger Meja 4 gånger Lenny 2 gånger jag 3:e gången nu (feber och hosta) och mickis 0 gånger konstigt men när hon väl blir sjuk blir hon jätte dåligt =/ hoppas bara hon klarar sig nu igen....
Kände att jag började bli dålig för 3 dagar sen men de har gått bra har hjälpt Tommy och rebecca med lite små saker i huset och igår bjöd vi dom på tacos sen igår kväll slog de till ordentligt =/ feber och denna hemska torrhosta har låge mest hela dagen idag sov t.o.m lite på dagen och inte gjort ett skit...men i morgon hoppas jag värkligen att jag mår bättre för lenny jobbar och hundarna måste ut och mat måste lagas =/ men men de ordnar sig nog då...
hoppas orka städa lite i morgon och tvätta 2 maskiner...sen blir de nog inte mer knop barnen har ju påsklov så nu hoppas vi på bättre väder...så man kan vara ute lite under veckan träna ska jag försöka orka och hinna med också...

nej nu blir de nog sängläge igen så man är piggare i morgon

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar