söndag 4 december 2011

blogg

kan vara skönt att ha blogg ibland så man får skirva av sig när man varken orkar eller vill prata =)....
Nu har inte jag några större problem som inte går att lösa men man vet att saker och ting inte går så fort så man måste bita ihop och ibland kan det vara nog så jobbigt...men de blir bättre de är mitt motto som jag funderar på att tattuera in som en hjälp =)....
Jag och barnen har städat här idag jag ska bara skura hallen och tv rummet + toaletten sen ska jag bara slänga på nya sängkläder tvätten också =/ men den blir jag aldrig av med =) men den ska bort idag....min snälla svärmor lånade ut sin torktummlare så vi kan ta våra sängkläder har ingen plats att hänga den på =/ så jag tar en maskin med mig ner till henne så vi kan slänga på dom sen igen =)....
På tis ska vi till Ullared och det ska bli sååå kul...blir en del att handla + att jag ska köpa med några saker till kompisar...Milla ville ha kuddfodral så de ska jag kolla på och Helen vill ha en playstation dosa =) min syster ville jag skulle kolla på vinterkläder till Fliza men de gör ju inte så mycke för alla dessa ställena ska jag till sj då vi ska köpa ny wii dosa,vinterkläder till Marcus och inredning går jag på ändå =) så jag köper gärna med om någon vill ha!!!!
Nej nu ska jag fortsätta de blir hundvård här senare då Spikes öron ska göras rena och Dallas ska få duscha och klor ska klippas =)
ha en bra sön alla....
bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar