onsdag 31 augusti 2011

Onsdag

och idag ska jag hämta ut ett paket med kläder som jag beställt för läääänge sen =/ men men bättre sent än aldrig....
Sen ska jag städa övervåningen ska möblera om i Marcus rum hade jag tänkt köpte en tv bänk av C som var mycket bättre än den han hade så de blir att flytta om lite idag sen ska jag in på mickis rum och möblera också hade jag tänkt Mejas rum ska jag bara städa upp för hon kastar ut allt som finns där =)....
Barnen är på skolan och dagis så man får passa på i morgon är Meja ledig så i em ska hon och jag cykla och bada hade jag tänkt =) har lovat henne länge så de får de bli....Mickis och Marcus ska ta kort på skolan idag så Marcus ville ha tuppkam med röd färg i så de fick han och mickis ville ha utsläppt hår så de spraya jag och hon blev sååå fin så min stora flicka <3 <3 <3

Annars hade jag tänkt att bara slappa lite idag om jag hinner tar mig ett ryck här på fm så kan man slappa 1-2 timmar innan barnen ska hem och de blir badhuset....=)

Nej lika bra att börja med tvätten =/ har tvättat massor men inte lagt rätt *suck* jaja får skylla mig själv =)

*gone*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar