tisdag 2 augusti 2011

hela veckan



ledigt och det är ju hur underbart som helst hade nog inte ens orkat jobba en del av denna veckan så kanske va de bra att inte må bra just denna veckan....=/
Men jag har fått gjort en del ändå trotts rygg,tand,huivud.....klippt gräset och de behövdes hade t.o.m en orm i de höga fina gräset =/ jag har med hjälp av barnen fått bort allt sand i sandlådan och sköljt ur den och fyllt med vatten till Meja.....jag har dragit upp ett helt träd med bara händerna som va genom ruttet men den hade delat sig så de va 4-5 stora grenar som jag drog upp ingen lek och såg att de va en kvar men den fåt sitta där =) sen har jag tapetserat klart Mejas rum och plockat ut alla saker där som jag använt....idag ska jag försöka ränsa alla saker och ställa in VI SKA byta golv där inne de är ett måste de är färg och skit på hela golvet men vi har inte tid med de just nu så jag plockar in allt ränsar och gör klart så får vi lägga golv så fort orken och tiden kommer....ska köpa list till alla rum på övervåningen så de också kommer upp.....idag ska jag vika alla kläder och jag lovar att det va ett berg =/ jag har inte hunnit vika under tiden jag tvättat och igår när jag tvätta en maskin så låt den som fan så den är nog på G att lägga ner =/ tråkiga pengar....sen ska jag damma,dammsuga,skura,handla,laga mat och gå ut me hundarna idag och just de ja jag ska till tandläkaren snart för första gången på 10 år =( shit jag hatar tandis men måste kolla visdomstanden som inte är att leka med....
jaja nog tjatat måste fortsätta här innan mamma kommer och hjälper mig med barnen.....bjuder på ett kort eller 2....=) -40kg på bilden har lyckats med yttligare 2 1/2kg nu har jag bara 7 kg kvar =)

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Skulle du vilja skriva om golvläggningen på ett byggforum för en liten morot?

    Hör av dig till mig på mejl så berättar jag mer,
    helgibyggla@gmail.com

    Vänliga hälsningar
    Helgi

    SvaraRadera
  2. Vad fin du är! :)
    Och duktig som pysslar så. Blir trött bara jag läser om det. Höhö.

    SvaraRadera
  3. Tack snälla du =)

    Oj har du gått ner 40Kg? Herregud va bra gjort :D

    SvaraRadera