lördag 8 november 2008

Farsdag

är de idag och Lenny ligger och sover än de var hans tur med lite sovmorgon...Meja vaknade ju 6.00 idag tyvärr....men somnade om 7.30 igen....tror hon är vaken nu tyckte jag hörde någon liten som "pratade" *L* =)....ska ialf gå ner snart och ge barnen chokladasken som vi köpte till Lenny igår och ett kort som Mickis skrivit på själv,Marcus gjorde ett på datorn igår hos farmor som va jättefint....sen ska vi väl äta nått gott till mat och mysa lite tror inte de blir någon fin dag ute ialf...ska gå en lite längre promenad med Spike sen ialf har fått bra musik på mp3 så nu går de att gå lite längre...=) ska städa lite idag också dra över hela huset med dammsugaren sen ska Lenny sätta upp gardinstänger och jag upp med gardiner...

nä nu hör jag min lilla bärfis som INTE vill ligga ner längre...längtar lite tills hon kan sitta själv så hon kan leka med leksakerna på golvet utan min hjälp =)...

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar