lördag 9 februari 2013

Länge sen

som vanligt...går långt mellan mina blogg varv.... Idag skulle vi varit på bröllop men eftersom jag inte mår bra valde vi att stanna hemma tyvärr....önskar jag hade orkat gå iväg blir så lessen på mig själv att jag är som jag är!!!! De mesta flyter på, barnen går i skola och d går ganska bra för dom båda nu och d går bättre för meja på dagis. Jag pluggar och jobbar och tack vare min s.k läkare så måste jag må bra!!!! Funderar på hur min blogg skulle vara, hur man ska skriva, är de för min skull eller ska jag skriva sånnt som jag tror andra vill läsa om? Ska jag vara uppriktig??? jag orkar inte längre bry mig om vad andra tycker tänker och säger, de som känner mig tycker om mig för den jag är och jag slipper förklara för dom hur jag mår de närmaste ser t.o.m på mig och hör när jag inte mår bra och slipper förklara. hade tänkt mig att 2013 skulle bli ett bra år och de kommer de säkert bli också just nu längtar jag till varmare tider med sol...trött på snö och kyla!!! nä...ska lägga mig och se på en film nu orkar inte ens sitta upp... bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar