onsdag 22 augusti 2012

oj då

här va de ganska länge sen man skrev....har ju hänt en hel del sen sist....jag fyllde 30 i Juli och den 20 Juli gifte vi oss =) vi har eller inte vi kanske men Lenny och några till har byggt en altan här =) vi har även hjälp våra grannar lite med deras hus och lagat mycke mat tillsammans m.m..... Jag är fortfarande sjukskreven och just nu kan jag inte ens tala om hur jag mår...känns som det aldrig blir bättre men de blir de nog.... Dallas växer och blir jobbigare =) och Spike är gammal och biter upp massa sår på sig själv =/ men nu är han bättre igen min lilla älskling....Mickis har börjat 4:an och heter numer Malmgren som vi andra =) Marcus går i 2:an och jag hoppas denna terminen ska gå bättre mina stora barn...Meja har börjat dagis igen efter sommarlovet och de är inte alls kul....hon vill inte dit och gråter när jag lämnar henne fast jag vet att de blir bättre bara jag går så känns de jobbigt och hon är inget dagisbarn =/ men hon går bara på dagis 15/tim veckan och de är ju bra om hon kan leka lite med andra barn också!!! Ja annars då....denna sommaren har jag och Lenny försökt göra lite tillsammans utan barn den dagen vi gifte oss åkte vi iväg på kvällen till hotell och herregud va underbart =) sen i helgen fick vi barnvakt och träffade massa kompisar/grannar och gick på folk/rock festivalen....se om man får barnvakt någon gång i slutet av året och bara åka iväg 1 natt igen =) är så himla skönt att bara vara.... Nej nu ska jag passa på att röjja lite på övervåningen innan som stora barnen kommer hem =) *gone*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar