måndag 27 februari 2012

mycket

som händer just nu....eller inget kanske de heter....har gått in i väggen och har väl försökt komma tillbaka men herregud va jobbigt de kan bli =/ trodde aldrig jag skulle hamna här men så fel man kan ha....men de kan bara bli bättre nu hoppas jag....har fått tabletter och nu kan jag kanske känna en viss förbättring...efter att jag fått 2 i stället för en....men jag vill tillbaka till mitt gammla jag NU =( vill inte ligga i soffan mer försöker värkligen att komma upp därifrån men ibland blir de bara för mycket och jag går hellre och lägger mig än att ta tag i allt som behöver göras...sen blir de inte bättre av allt som är runtomkring...med barnen (orkar inte gå in på de nu) och min älskade syster som ligger på sjukhuset =( hundar,hemmet m.m m.m sen att man på allt detta försöker med vikten som vanligt tänkt om man kunde äta vad som helst utan att gå upp i vikt eller bara hamna där man trivs med vikten men så är de....de är jag som gjort detta de är jag som har käkat mig fet då är de jag som får ställa de till rätta igen....men men jag ska inte klaga vet att de finns dom som har det värre och jag hoppas värkligen att dom får bli bättre också =(

älskar ialf mina barn och lenny mest i hela världen och alla mina underbara vänner vad skulle jag göra utan dom =) min familj betyder mest för mig min mamma,pappa syster med familj m.m herregud utan dom vore man ju inget =) <3 <3 <3

3 kommentarer: