måndag 30 mars 2009

tisdag

idag ska vi in till stan...jag tar med både Marcus och Meja in på Bervik och kollar lite och lenny tar med sin kompis och ska köpa nått till en bil som dom köpt....jag har lovat Marcus att äta på Meccan idag så de ska han få göra sen ska ja se om jag hittar några byxor som jag kan köpa till mig själv =) ett par till skulle inte skada som också ska sitta fint inte som en ballong mellan benen som dom flesta andra gör...visst är de mysbyxor skiter ja i hur dom sitter men när jag provade jeansen i fredas så satt dom ganska bra i rompa och lår men inte vid magen där va dom stora som fan....så de ska ja titta på idag och kanske nått linne eller tröja...=)

Annars idag ska jag prova på spinning kl 17 sen ska jag simma efteråt ska bli skönt sen går ja nog 30 min före och styrketränar lite....armar och ben ialf....

nä....ska göra barnen klara så de bara är att åka sen
bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar